Annual BBQ : Saturday 1st June

For Alumni and Teachers

Our annual "réunion de promo" will be held at the Lycée, in South Ken, on Saturday 1st June, in the evening.

Annual BBQ : Saturday 1st June

As always, all Alumni are welcomed, though this year we will be celebrating :
10 years class of 2009, 20 years class of 1999, 30 years class of 1989, 40 years class of 1979, 50 years class of 1969 !

Drinks and a barbecue will be served for the occasion in your old cantine and in the playground which you might not recognise.

Access via "Roundabout"-party will begin at 7pm, adult only.

Registration for Alumni
First please log in to your member account, then register for the event below.

Those not yet members, please complete your free membership profile to CDG Alumni first.

Registration for teachers
Please register for the event below.

Les rendez-vous à venir

• Annual BBQ : Saturday 1st June

Samedi 1er juin 19:00-23:59 sur inscription

Tous les Alumni et les Professeurs sont bienvenus.
    Les promotions 2009 et 1999 seront misent à l’honneur !!

Le prix comprend (frais bancaires à votre charge) : un apéritif de bienvenue, un choix d’entrées et de plats principaux, fromages et desserts. Les boissons (wine, beer & soft drinks) seront en vente sur place. Pour le paiement par transfert bancaire, merci de préciser votre nom et prénom.

Pour ceux qui voudraient un repas végétarien, merci de nous envoyer un email dès votre enregistrement contact@ancienslycee.co.uk

La soirée est uniquement réservée aux adultes.

Date limite : 20 mai 2019